понеделник, 19 октомври 2009 г.

Барабани ли, Амати ли...

Имам един акустичен drum-set, Амати, наследство от баща ми, може би комплекта е на 30+ години, но това не пречи да е един инструмент, имащ сакрална стойност за мен.

Какво съдържа комплекта?
- соло барабан амати 14" (бойна и резонаторна кожа + пружини)
- том-том, настроен като среден, пак амати, 12" (бойна кожа, имам и резонаторна, но не съм я слагал, защото нямам обръч)
- флор-том, 16" (бойна и резонаторна)
- каса, 22", която има жалка имитация на бойна кожа (много тиксо + малко кожа), скоро ще се инвестира тук
- фус-чинел, но фус машината не работи, и тя е в списъка "Repairs TODO"
- 1x краш-чинел, амати
- райд-чинел, амати
- палки Zildjian 2b (подарък са, thx Dez)
- педал за касата, марка неизвестна, много изтормозен

Скоро ще приложа и снимка, но след като ги съживя малко, това ще стане до края на тази година, обещавам си.

***

За жалост, ми е трудно да съчетая училището и всички останали неща с които се занимавам със свиренето на барабани, но поне 2-3 пъти в седмицата намирам време да издрънкам някое парче, да потренирам някоя техника и т.н. Ужасно много съм навит да се съберем младежи, та да посвирим, та, ако случайно някой се е загубил в интернет пространството и е попаднал на този блог, и още по случайно живее в Свищов, Белене или околни градчета/села и случайно^2 музиката е негова страст - да драсне един коментар, или да ми прати e-mail: wolfsrain@.triite.vsichko.mejdu.purvata.i.poslednata.tochka.vkluchitelno.tochkite.@abv.bg (защита от спам ботове, навсякъде са, мамка им)

***

Някой може би си е задал въпроса какви са тези "1х" пред компонентите на set-a, написал съм ги, за да се види разликата след време, като купя нови придобивки за тупаните.

Няма коментари:

Публикуване на коментар