неделя, 18 октомври 2009 г.

Hello World!

Днес (18.10.2009, 00:20) се роди поредния интернет-блог, в който за напред смятам да пиша интересни неща. Какви? Ами четете и ще разберете. Сега трябва да разуча малко как стоят нещата с Blogger, защото до сега съм се сблъсквал само със Wordpress, но ще го разучим и него.

Кой всъщност съм аз?

Име: Кристиан Александров Витозев
Местожителство: роден (и по настоящем живея) в с. Ореш
Възраст: 2009 - 16г.
Рождена дата: 08.03.1993 /* денят на майката ;-) */
Семейно положение: неженен, без деца
Образование: начално, в момента уча средно в гр. Белене (спец. "Промишлена електроника")
Интересни:
комютрите-и-всичко-свързано-с-тях, свирене (барабани, китара), книги, РОК


Та, какво за компютрите?

Eзици:
за сега, само C, като съм се оборудвал с литература за PHP, само трябва време и почваме, а след това мисля да уча ASM и/или Python, и още куп други езици с които ще се сблъскам за напред.
Друго: Хардуер, Софтуер, Мрежи, малка доза Игри


А музиката?

Барабани:
Да. Имам едни акустични барабани, но да не влизам в подробности, някой от първите Posting-и ще посветя на барабаните.
Китара: Две. Кремона и Пълдин, акустични, без първа струна (за сега).


Та, това е, идиот като мен не може да измисли нищо интересно (през уикендите, хехе) ако сте прочели всичко до тук - благодаря!


Поздрави и вода! // Ему конвенция

Няма коментари:

Публикуване на коментар